Test E, Tren E & Boldenone

Discussion in 'Steroids' started by thats_sus, Jun 7, 2017.

  1. thats_sus

    thats_sus New Member

    Joined:
    Aug 23, 2012
    Messages:
    69
    Likes Received:
    2
    Hey haven't been here in a while... Want some experienced input on a Test Enanthate, EQ & Tren Enanthate Cycle? Purpose of cycle for lean mass. I've previously done in older cycles Test E & Boldenone and Test E & Tren E with satisfying results.

    I've had over 9 cycles under my belt, so this isn't my first cycle. So this is more just so a idea, not something I'm going to do anytime soon.

    I would personally cycle for 18 weeks.

    Week 1-18 - Test E @ 1000mg/week
    Week 1-18 - EQ @ 750mg/week
    Week 1-16 - Tren E @ 500mg/week

    Week 20... PCT taken into consideration. And also diet but not going into detail with that. Just want experienced opinion on the cycle.

    Cheers.
     
  2. Willi

    Willi Member

    Joined:
    Jun 1, 2017
    Messages:
    30
    Likes Received:
    7
    PCT is great. maybe you should try it.
     
  3. macdaddy

    macdaddy Member

    Joined:
    Jul 25, 2013
    Messages:
    170
    Likes Received:
    16
    Would stop eq 4 weeks before PCT as it tends to take awhile to clear.
     
  4. james45

    james45 Member

    Joined:
    Jan 21, 2013
    Messages:
    71
    Likes Received:
    9
    I did not get much outa EQ maybe a little more insurance.
    Did get better and dryer gains from mast e tho, cheers
     
  5. james45

    james45 Member

    Joined:
    Jan 21, 2013
    Messages:
    71
    Likes Received:
    9
    Endurance bro ( not insurance)
     
    Jackedzack and macdaddy like this.
  6. thats_sus

    thats_sus New Member

    Joined:
    Aug 23, 2012
    Messages:
    69
    Likes Received:
    2
    I already mentioned PCT is put into consideration. Read carefully please lol
     
  7. thats_sus

    thats_sus New Member

    Joined:
    Aug 23, 2012
    Messages:
    69
    Likes Received:
    2
    I noticed with EQ the longer I run the better results I get, see more results 12 weeks into it.
     
  8. thats_sus

    thats_sus New Member

    Joined:
    Aug 23, 2012
    Messages:
    69
    Likes Received:
    2
    lol I get ya
     
  9. macdaddy

    macdaddy Member

    Joined:
    Jul 25, 2013
    Messages:
    170
    Likes Received:
    16
    I ran eq for 12 weeks was pharmaceutical grade as I was living in thailand for awhile. It started kicking in after 2 months but as soon as I added tren at week 10 I turned into a machine so I didn't really rate the eq. It wasn't bad tho
     
  10. Ronjeremyisgod

    Ronjeremyisgod New Member

    Joined:
    Jun 29, 2017
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Best cycle I've ever done. Strength gains and muscle gains like crazy! Veins! Keep the finasteride handy, and be sure to get some pramipexole to keep even keel temper and letrozole to cut the E! Enjoy!
     
  11. thats_sus

    thats_sus New Member

    Joined:
    Aug 23, 2012
    Messages:
    69
    Likes Received:
    2
    Thanks for that brother.
     
  12. thats_sus

    thats_sus New Member

    Joined:
    Aug 23, 2012
    Messages:
    69
    Likes Received:
    2
    Yeah tren is a real different ball game, can't compare near EQ in terms of gains and strength
     
  13. JUGGERNAUT

    JUGGERNAUT in search of massiveness

    Joined:
    Sep 17, 2014
    Messages:
    41
    Likes Received:
    10
    Tren=life lol. Just. gotta keep your temper haha. Avoid rush hour or pushy girlfriends :)
     
  14. thats_sus

    thats_sus New Member

    Joined:
    Aug 23, 2012
    Messages:
    69
    Likes Received:
    2
    Hahahaha the traffic part can really be a test of patience
     

Share this topic with friends